Terug

  • TOP prijzen en snelle levering
  • TOP advies van onze koi- en vijver experts
  • Gratis verzending vanaf €40,-

Klantenservice & FAQ

Neem contact op met onze klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen, verzenden en retour

1.1 Wat is de status van mijn bestelling?

Voor de status van uw bestelling kunt u inloggen op uw account van TOP Koistore. Indien u geen account heeft aangemaakt kunt u kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mail adres in en u ontvangt een e-mail waarmee u een account kunt aanmaken. Na het inloggen kunt u de status van uw bestelling(en) controleren.

1.2 Is het nog steeds 1 tot 5 dagen levertijd?

We doen alles om de levertijd van 1 tot 5 dagen waar te maken. Vanwege aanhoudende drukte bij PostNL en de corona crisis kan de levertijd wat langer duren dan dat u van ons gewend bent. Wij zullen u hier altijd tijdig van op de hoogte brengen en indien mogelijk ook een alternatief aanbieden. 

 

 

1.3 Hoe kan het dat ik geen track&trace code heb ontvangen?

U ontvangt altijd een orderbevestiging met track&trace code via de mail. Check ook altijd uw spam of ongewenste e-mail. Controleer of het door u opgegeven e-mail adres klopt. Indien u een schrijffout heeft gemaakt ontvangt u geen orderbevestiging. Log in met het door u opgegeven e-mail adres of neem contact met ons op via [email protected]

1.4 De track&trace code van mijn bestelling geeft aan dat PostNL nog niks heeft ontvangen hoe kan dat?

Zodra u van ons de track&trace code ontvangt hebben wij uw pakket verzonden. Vanwege aanhoudende drukte bij PostNL kan het helaas wat langer duren dan normaal voordat uw pakket wordt verwerkt bij PostNL. De status van de track&trace is dan nog niet bijgewerkt waardoor het lijkt alsof uw pakket nog niet bij PostNL is binnengekomen. PostNL werkt er hard aan om deze achterstanden zo snel mogelijk bij te werken. Indien de status na 5 dagen onveranderd blijft neem dan contact met ons op via [email protected] Wij zullen dan contact opnemen met PostNL voor verder onderzoek.

1.5 Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Door in te loggen in uw account kunt u zelf uw afleveradres wijzigen. Indien u het afleveradres van een lopende bestelling wil wijzigen kunt u het beste even mailen naar [email protected] met de nieuwe adresgegevens. 

1.6 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doet u door in te loggen in uw account bij TOP Koistore. Annuleren is alleen mogelijk als uw bestelling nog niet door ons is verzonden. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze na ontvangst in originele staat weer retour sturen. Heeft u geen account? Neem dan contact op via [email protected] en wij zullen u snel mogelijk proberen te helpen.

1.7 Hoe meld ik mijn retour aan?

Bij TOP Koistore stellen we alles in staat om u zo goed mogelijk te bedienen. Mocht u daarom een product willen retourneren, neem dan de volgende stappen:

  1. Stuur een e-mail naar [email protected] om uw retour kenbaar te maken
  2. Download het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. 
  3. Voeg dit retourformulier bij het retourpakket en stuur dit pakket naar ons retouradres die u onderstaand vindt.
  4. Wanneer wij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen krijgt u daarover een mail van ons.
  5. Vervolgens analyseren wij uw aanvraag en kijken naar de beste oplossing.
  6. Indien het product retour gestuurd dient te worden, kunt u deze zelf afleveren in onze showroom in Deurne. U kunt het ook (op eigen kosten) terugsturen naar het adres vermeld op het retourformulier. Vergeet niet uw aankoopbewijs en reden van retour toe te voegen.
  7. Voeg altijd het ingevulde en uitgeprinte retourformulier toe aan uw retourzending.

Voorwaarden retourneren: 
Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • binnen 14 kalenderdagen na levering;
  • als het compleet en onbeschadigd is;
  • als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag geen tape opgeplakt of geschreven worden);
  • producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • Bij het ruilen van een artikel vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen alvorens het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.

1.8 Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?

Ja. Geef tijdens uw bestelling aan dat u uw pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij u in de buurt. Nadat u uw bestelling heeft afgerekend, kunt u het de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

1.9 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja. U kunt bij verzendmethoden ook kiezen voor afhaal in onze winkel. Zodra uw bestelling klaar ligt voor afhaal ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze contactgegevens om direct een afspraak te maken. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    TOP Koistore 9,2 / 10 - 600 Reviews @ Kiyoh