Terug

  • TOP prijzen en snelle levering
  • TOP advies van onze koi- en vijver experts
  • Gratis verzending vanaf 40,- euro

Verzenden & retourneren

TOP Koistore hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door u gekochte producten. Daarom werken wij samen met PostNL om uw bestellingen zorgvuldig af te leveren. Alle bestellingen worden door onze medewerkers zelf ingepakt en uitgeleverd aan PostNL. Op die manier kunnen wij garanderen dat uw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. 

Wat zijn de kosten voor verzending?
Bij een bestelling met een minimale orderwaarde van € 40,- is de verzending gratis. Heeft u een bestelling onder de € 40,- ? Dan bedragen de verzendkosten € 4,95. De verzendkosten worden automatisch in onze webshop berekend.

Snelheid van levering
Voor de meeste producten geldt voor 16:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis. Daarnaast geldt voor het grootste deel van de artikelen die we niet op voorraad hebben een levertijd van 1 tot 3 werkdagen (inclusief zaterdag). We krijgen namelijk elke dag nieuwe voorraad aangeleverd door onze leveranciers. In een zeldzaam aantal gevallen is de levertijd langer dan 3 werkdagen. Mocht dit het geval zijn, wordt de verwachte levertijd altijd met u gecommuniceerd.

Wanneer is mijn bestelling verstuurd?
Op het moment dat uw bestelling is ingepakt ontvangt u automatisch per mail de Track & Trace-code van uw pakket. Deze code zal rond 21:00 uur 's avonds geactiveerd worden.

Welke dagen worden de pakketten bij ons opgehaald?
Elke werkdag komt PostNL onze pakketten ophalen. Deze worden dan de volgende werkdag bij u bezorgd.

Voorwaarden:

  • Uw bestelde artikelen moeten op voorraad zijn (mocht dit niet het geval zijn communiceren we dit altijd eerst naar u)
  • Wij versturen al onze artikelen inclusief kleine artikelen en cadeaubonnen via de pakkettenpost. Dit omdat er bij brievenbuspost geen Track & Trace-code beschikbaar is waardoor we de zending niet kunnen volgen. 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?
Zodra wij uw bestelling hebben verzameld en klaar hebben gezet krijgt u van ons een e-mail met alle verzendinformatie.

Mijn pakket is er nog steeds niet, wat nu?
U moet in elk geval altijd rekening houden met een bezorgperiode van 1 á 2 werkdagen (tenzij anders gecommuniceerd). Dat is de marge die PostNL hanteert. Als u wilt weten waar uw pakketje zich bevindt, neem dan in eerste instantie contact op met PostNL. Houdt hierbij de Track & Trace-code van uw pakket bij de hand. Indien u hiermee niet geholpen bent kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel in Deurne. Dit kunt u aangeven tijdens het afrekenproces. Ook kunt u uw bestelling afhalen bij een PostNL-locatie. Bij het afrekenen kunt u de afhaallocatie naar wens kiezen. 

Afhaaladres TOP Koistore:
Piet Mondriaanstraat 2a

5753 DJ Deurne

Retourneren

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan de verwachting voldoet of een beschadiging heeft opgelopen tijdens het transport. Bij TOP Koistore heeft u 14 dagen na levering de tijd om een artikel aan te melden voor retour. Na deze melding heeft u 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Indien uw retourzending aan de voorwaarden (zie onderstaand) voldoet, kunt u vervolgens binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort krijgen op uw rekening. 

Controleren
Bij de ontvangst van uw bestelling is het belangrijk dat u de bestelling controleert op eventuele beschadigingen en compleetheid. Indien u iets ontdekt, vragen wij u uiterlijk 48 uur na ontvangst dit bij ons te melden.

Zichttermijn
Wanneer u een online aankoop bij TOP Koistore doet, heeft u een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. U mag het artikel zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Producten dient u onbeschadigd en - voor zover mogelijk - in de originele verpakking te retourneren. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.

Beschadigd, verkeerd of niet werkend artikel ontvangen? 
Neem dan binnen 48 uur contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen met +31(0)6-47884367.

Elektrisch apparaat binnen de garantieperiode defect gegaan?
Ook in dat geval kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Hoe werkt het retourneren?
Bij TOP Koistore stellen we alles in staat om u zo goed mogelijk te bedienen. Mocht u daarom een product willen retourneren, neem dan de volgende stappen:

  1. Bel naar onze klantenservice om uw retour melding kenbaar te maken en ontvang het retourformulier. 
  2. Voeg dit retourformulier bij het retourpakket en stuur dit pakket naar ons retouradres die u onderstaand vindt.
  3. Wanneer wij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen krijgt u daarover een mail van ons.
  4. Vervolgens analyseren wij uw aanvraag en kijken naar de beste oplossing.
  5. Indien het product retour gestuurd dient te worden, kunt u deze zelf afleveren in onze showroom in Deurne. U kunt het ook (op eigen kosten) terugsturen naar het adres vermeld op het retourformulier. Vergeet niet uw aankoopbewijs en reden van retour toe te voegen.
  6. Voeg altijd het ingevulde en uitgeprinte retourformulier toe aan uw retourzending.

Voorwaarden retourneren: 
Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • binnen 14 kalenderdagen na levering;
  • als het compleet en onbeschadigd is;
  • als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag geen tape opgeplakt of geschreven worden);
  • producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • Bij het ruilen van een artikel vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen alvorens het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.

Bij producten die beschadigd zijn, gebruikssporen vertonen of waarop geschreven is of tape gebruikt is behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen. Tijdens de bedenktijd (14 dagen na ontvangst van uw product) mag u het product gebruiken zoals u dat in de winkel zou doen. Echter, wordt het product zodanig gebruikt dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terug krijgt. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Retouren mogen onder bovenstaande voorwaarden worden verzonden worden naar:

TOP Koistore
T.a.v. Retour
Piet Mondriaanstraat 2a
5753 DJ Deurne

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    TOP Koistore 9,5 / 10 - 260 Reviews @ Kiyoh