Terug

  • Dé trommelfilter specialist
  • Klantenservice met échte mensen
  • Bezoek onze winkel

Verzenden

TOP Koistore hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door jouw gekochte producten. Daarom werken wij samen met PostNL om jouw bestellingen zorgvuldig af te leveren. Alle bestellingen worden door onze medewerkers zelf ingepakt en uitgeleverd aan PostNL. Op die manier kunnen wij garanderen dat jouw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. 

Wat zijn de kosten voor verzending?
Bij een bestelling met een minimale orderwaarde van € 75,- is de verzending gratis. Heb je een bestelling onder de € 75,- ? Dan bedragen de verzendkosten in Nederland € 6,95 en in België € 7,95. De verzendkosten worden automatisch in onze webshop berekend.

Snelheid van levering
Voor de meeste producten geldt voor 16:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis. Daarnaast geldt voor het grootste deel van de artikelen die we niet op voorraad hebben een levertijd van 1 tot 5 werkdagen (inclusief zaterdag). We krijgen namelijk elke dag nieuwe voorraad aangeleverd door onze leveranciers. Indien de levertijd langer duurt wordt dit altijd tijdig gecommuniceerd.

Wanneer is mijn bestelling verstuurd?
Op het moment dat jouw bestelling is ingepakt ontvang je automatisch per mail de Track & Trace-code van jouw pakket. Deze code zal rond 21:00 uur 's avonds geactiveerd worden.

Welke dagen worden de pakketten bij ons opgehaald?
Elke werkdag komt PostNL onze pakketten ophalen. Deze worden dan de volgende werkdag bij jou bezorgd.

Voorwaarden:

  • De bestelde artikelen moeten op voorraad zijn (mocht dit niet het geval zijn communiceren we dit altijd eerst)
  • Wij versturen al onze artikelen inclusief kleine artikelen en cadeaubonnen via de pakkettenpost. Dit omdat er bij brievenbuspost geen Track & Trace-code beschikbaar is waardoor we de zending niet kunnen volgen. 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?
Zodra wij jouw bestelling hebben verzameld en klaar hebben gezet krijg je van ons een e-mail met alle verzendinformatie.

Mijn pakket is er nog steeds niet, wat nu?
Je moet in elk geval altijd rekening houden met een bezorgperiode van 1 á 2 werkdagen (tenzij anders gecommuniceerd). Dat is de marge die PostNL hanteert. Als je wilt weten waar je pakketje zich bevindt, neem dan in eerste instantie contact op met PostNL. Na een eerste mislukte bezorgpoging van PostNL gaat je pakketje naar een PostNL afhaal locatie bij jou in de buurt. Houdt daarom de Track & Trace-code van je pakket altijd goed in de gaten. Indien je hiermee niet geholpen bent kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. 


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Deurne. Dit kun je aangeven tijdens het afrekenproces. Ook kun je je bestelling afhalen bij een PostNL-locatie. Bij het afrekenen kun je de afhaallocatie naar wens kiezen. 

Afhaaladres TOP Koistore:

Piet Mondriaanstraat 2a, 5753 DJ Deurne

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    TOP Koistore 9,3 / 10 - 1500 Reviews @ Kiyoh
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »